LWDC Project1-P1 Cafe-Racer - Released




 "Project1Released.....


Un peu plus tard que ce que j'imaginais (le temps passe à une vitesse folle...) voici les photos de mon Aprilia tuono v4 café-racer "Project 1" dans son état définitif. Je développerai très prochainement dans un nouvel article la genèse de la moto et surtout les choix qui furent faits. Dans cette attente, je "posterai" plus de photos au fur et à mesure des jours et semaines suivantes. J'espère que vous apprécierez et, encore une fois, n'hésitez pas à me laisser vos commentaires et/ou questions.


🔁

A little bit later than expected (time flies...) here are the final pictures of my Aprilia tuono v4 café-racer "Project 1". I will revert in few days how the bike was developed and what were the choices made and why. I hope you will enjoy and, once again, please be free to let your opinions and/or questions.













































Pinterest ("Le Week-End De Course") 
Www.facebook.com/LeWeekEndDeCourse/




Commentaires

  1. Hi,that's a real good job!
    I thought that you liked keeping genuine your bike like your tuono v2.
    I'm really surprised and happy to find this blog and I enjoyed reading it!!!
    Congratulations buddy you've done a good job, I'm so impatient to see your next projects.
    See you
    Sam from Australia��

    RépondreSupprimer
  2. Hi sam from australia, i am really pleased you liked it, you are making my day and giving me strenght for future. Thanks mate

    RépondreSupprimer
  3. Bonjour, comment avez vous fixer le tableau de bord ?

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Bonjour ! Excusez moi pour la réponse tardive (...), une petite patte sous le té supérieur tout bêtement.

      Supprimer

Enregistrer un commentaire